Tjena!

idag var typ en VÄLDIGT jobbig dag. vi hade muntligt np (nationellt prov) och vår lärare satt bara och suckade hela tiden när min lilla grupp försökte att förklara hur man räknar ut arean på en parallelogram (tror att det heter det). vi  försökte också räkna ut arean på andra figurer som jag inte har någon aning om vad de heter!
det ända kul var min ridning. jag fick en snäll (ja, han bet mig i rumpan och försökte att sparkas vid sadlingen) liten häst som heter Oliv. vi hoppade ungefär 60 eller 70 cm i galopp i ridhuset och det gick jätte bra!!
det här är inte jag som sitter på Oliv här för det finns ingen bild på honom och mig. fast det är Oliv som hoppar.

Kommentarer
Postat av: Silly Siri

Kul! Önskar jag kunde rida!

2012-03-28 @ 01:24:34
URL: http://sillysiri.blogg.se/
Postat av: Silly Siri

Tror ni ni kan blogga lite mer? Jag läser så ofta jag kan och det är kul att veta vad ni gör. Ps läs och kommentera min blogg så kommer jag att göra likadant. Ds

2012-03-28 @ 03:24:22
URL: http://sillysiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0