god natt

kom precis hem från ebbis, tycker att det är jätte kul att ni komenterar när jag ställer frågor, och som rosen skrev så ska vi fiksa en ny header med riktiga bilder inte bilder som rosen har ritat i gimp (:, hi hi är super trött men kan inte sova, är det någon annan som inte kan sova fast det är skit sent, som ligger i sängen men kan inte slapna av, sån är jag det är sååå himla jobbigt.... men ska försöka ändå
är bilden inte sött :P... jag skulle kunna fortsätta att skriva i minskt en timme till men måste verkligen försöka sova, men en sakt ni kan fundara på är: vad är kär ???

Kommentarer
Postat av: Silly Siri

jag alskar bloggen kolla in min jag andrade den lite



PS jag tycker kar menar nagonting man gillar DS

2012-03-24 @ 23:39:19
URL: http://sillysiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0