duscha

har precis duschat och ska klä på mig, blev en väldigt sen morgon s:,... ni kanske tycker att denna blogg är tråkig men så är det när man precis har skapat den, så om ni vill så kan ni gärna komentera om vad ni vill att vi ska skriva om...., nu byter vi ämne tycker jag vi kan ha en liten fråge stund men det är jag som skriver frågorna.
fråga 1: vad är er favorit glass ?
fråga 2: vilken bok läser ni nu?
fråga 3: vilken är er favorit film?
det var frågorna kanske inte världens bästa men men
som vanligt så vet jag inte varför jag tog men bilden...
men den är ganska fin faktiskt

Kommentarer
Postat av: Silly Siri

1- Choklad 2- Canterwood crest. 3-alla tre narnia filmer. Ps kolla in min blogg jag ändrade den:)

2012-03-24 @ 17:15:10
URL: http://sillysiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0