dålig dag!

idag har vart en skit dålig dag (lite bra var den ju)! när jag skulle gå hem från skolan så hade någon tagit mina korta vita converse skor. jag fick gå hem barfota bara i strumpor! jag var med en kompis och när vi kom hem till henne hade hennes pappa låst överlåset. hon hade inte nyckeln dit så vi blev utelåsta. hennes mamma kom inte hem förräns 5 så vi fick sitta där i två timmar! det ösrägnade så vi kunde inte gå hem till mig för jag hade ju inte några skor. jag fick sedan låna några gummistövlar av min kompis granne och vi gick ut en liten stund strax före 5. vi var ute i ungefär 10 min och skulle sedan gå in. då ko brownies m hon på att hon glömt nycklarna i väskan som hon lämnat ute i trapphuset och vi fick söka skydd under ett barnvagnsförråd på en dagisgård för att skydda oss från regnet! vi var där ute i mer en 20 min. då ringde min kompis mamma och sa att hon kommit hem.
när vi kommit in så mös vi med min kompis katter och gjorde brownies!
mina fina converse! =(
här är en bild på lite regn! =)
ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Siri

Va synd! Jag har mina "stora" test i maj.

2012-03-29 @ 23:08:20
URL: http://sillysiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0