sorry

förlåt att jag inte skrev något mera inlägg igår men derekt efter jag kommit hem från cykelaffären så skulle vi åka till några kompisar och vi kom hem ganska sent, men vill ni höra på mitt lilla cykeläventyr, ni får ände höra på den fast ni inte vill
ja först så åkte vi till någon cykelaffär som hette cykel nånting som ligger på söder och där fanns det cyklar för 2 tusen men dom var skit fula (och jag ville inte ha dom för det) så mamma sa att vi kunde kollpå cyklar i sickla så då åkte vi till sickla och gick till cykelaffären där så hittade vi en jätte fin cykel så skulle vi köpa den med den cykeln hade en liten skada på lacken så då monterade dom en ny cykel men den hade en lika dan skade och dom  som jobbade där sa att den var en sån skada på alla såna cyklar mem vi köpte cykeln ände och vi lyckades förhandla oss till ett kodlås utan extra kostnader, ja det var så det gick till när jag fick en ny cykel, kanske inte så spänande menmen sånd är livet, men nu ska ni ju få se en bild på cykeln också
ja min fina cykel !!!, sen ska jag försöka att dekorera den med blommor
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0