Nellie hääääär!

Hej, jag har inte bloggat någonting för att jag har vart i Gambia, och sen när jag kom hem, så visste jag inte vad emailadressen var till bloggen. Men nu vet jag! :D Det här upptäckte jag nyss! 
213 sidvisningar! <3 HELT OTROLIGT!¨
Ja men jag ska berätta lite om mig själv, Jag heter Nellie Lundberg, jag är tolv år men jag fyller tretton år den 26 april. Jag har en chihuahua. Jag har två systrar, som är 18 och 21 år gamla.Min äldsta syster har en chihuahua hon också. Jag älskar att sjunga, måla, vara med kompisar och mina hundar. Jag är en Directioner. Jag ÄLSKAR One Direction! <3 Om någon frågar mig vem jag tycker mest om i bandet så säger jag utan någon speciell ordning, Niall, Harry,Louis,Liam och Zayn. För att jag älskar alla! <33 Ja, men här är en bild på Niall! <3
Så vacker. <3
Förlåt för mitt utbrott om One Direction, men om jag är ganska galen när det gäller One Direction. Puss Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0