min dag idag

ja jag har inte bloggat på hela dan för att jag har haft fult upp...
det började med att jag vaknade som följde med att jag gick till skolan och hade so sen spanska sen tyst läsning och sen var det lunch då åkte jag och rosen till sickla och jag köpte en jätte fin tröja och örhängen sen åkte vi hem till rosen och försökte att baka en "ost"kaka men det gick ju sådär, rosens mamma var så trött så jag ärbjöd mig att laga middag så då var det jag med lite hjälp av rosen som gjorde middagen sen så satt vi i vardagsrummet och godsade med rosens kanin sen så gick jag hem och åt lite/mycket godeis och sen är jag här så ja det var så min dag var...
ja och i sickla så fick man ansiksmålning så jag tvingade dit rosen och vi fick varsin kyckling på kinden
men nu måste jag gå och lägga mig god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0