god morgon

ja nu är det morgon och ska plugga till ett so-prov som är på måndag, ska typ kunna allt om gustav vasa, och efter jag har pluggat så ska jag och min mormor+kusiner gå och se på de tre muskitörerna, vet inte om det är bra men får väll se.... en sak som jag tyckeer är extra bra idag är att det är första April och vad gör man på första April... jo man BUSAR, här kommer några bra bus...
bus 1: sätt tejp på en vattenkran så att när man sätter på vattnet så sprutar det åt alla håll..
bus 2: ta en kopp och fyll den med massa bönor ta ett papper på koppen och vänd den uppp och ner ta bort pappret och vänte på att någon tar koppen, och vad händer då.... jo då ramlar det ut massa ärtor
bus 3: gör trolldeg och snurra runt det i kakao så att det ser ut som chokladbollar, lägg fram som på en tarlik på köksbordet, och när någon tar en chokladboll så får den sig allt en salt chock
ja det var busen så busa på nu, om ni vat några bra bus så kan ni göra det och så
bye

Kommentarer
Postat av: Siri

Måste pröva alla!!!!

2012-04-01 @ 15:10:01
URL: http://sillysiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0