Du säger Twilight, jag säger Vampire Diaries.

HEEEEEEEEJ! Jag har idag haft typ frågesport grej, med Alicia. Vi skrev frågor på lappar sen så gömde vi frågorna utomhus. Sen skullle vi hitta frågorna och svara på dem. Det var kul! Alicia hade en fråga där det stog vilken är den enda bok som Niall har läst, och jag svarade så klart (^_^) How to kill a mockingbird... Hehehe jag vet för mycket om dem.
Dagens hiss: Att Alicia kom till sommarstugan. Hon har typ inte vart där med oss på flera år. Det var skitkul! <3
Dagens diss: När jag tog ut mina flätor så blev mitt hår jättestort och fint, men sen så var det massa hår som lossnade.... hehheheh, jag ska nog inte ha flätor så länge nästa gång......
Såhär såg det ut i allafall. Pussen ! Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0